onsdag den 25. januar 2012

Sådan sparer du på vandet



Miraklernes tid er ikke forbi. Hos os er et mirakel bl.a. at drengene gerne vil bade sammen, og at deres leg ikke eksploderer i autistisk raseri. For det gjorde den ikke. Alfred var den noble storebror der rummede Augusts forsøg på at være stærkest. Og lege blev aftalt og overholdt. Og der blev plasket og larmet og snakket om diller. For det er drenge. Og det er mirakeltid.


Og så sendte jeg en mms til mormor og morfar med badeungerne. Og gæt hvad jeg fik tilbage? Et billede af min mor og far - siddende i badekarret. Fuldt påklædt naturligvis, men altså... Så er man vist ret vild med børnebørnene, ik?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det typisk bedsteforældre. Min far ville dog for sjovt sikkert have undladt tøjet :-s
    Katrine - hold kæft de drenge ligner deres far!!!!
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Jeg kneb også øjnene lidt sammen, da jeg åbnede billedet ;-)
    Og jep - der kan ikke løbes fra faderskabet.
    Dejligt at høre fra dig!
    Knus herfra

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!