onsdag den 7. december 2011

Pjattet med iPad

Sshhh, de ved slet ikke, at de øver sig på turtagning og at vente. De tror bare, at de leger...

Det kan godt være at jeg bilder mig ind, at det er min iPad. Men det er i høj grad også Augusts. For han elsker at spille - og der findes så mange gode apps derude!
Tjek f.eks. MatemaSlik, hvor man skal lave regnestykker med slik og får point i bussemænd, sakse, cykler eller andet fjol. Fantastisk!
Blandt favoritterne er også et piratvendespil udviklet af Wombi og ikke mindst alle de lækre apps tra Toca Boca, hvor man kan bygge robotter og teste dem - eller hvad med at klippe og style julemanden? (Jeg indrømmer gerne omend i parantes, at jeg også har siddet og klippet og trimmet og farvet og haft det rigtig sjovt.)
Men jeg kan desværre ikke tage æren for at finde alle de sjove og seje børneapps selv. Æren skal tilskrives Mors Apps, som i den grad deler ud af alt det gode og lødige og sjove der for billig penge kan puttes i den fantastiske iPad. Så smut forbi og bliv inspireret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!