fredag den 30. december 2011

2100 med mere NY stemning

Hey - taxi!

Stoffer og jeg var krea-aktive i hans lejlighed og fik monteret dette store foto fra New York på væggen (med spraylim). Ikke mindre end 40 A3 ark skulle op, men resultatet blev rigtig godt. Jeg kan ikke huske hvad siden hedder, som kan lave et almindeligt foto om til sådan en stak papir, men måske Stoffer kan.
Og så var det rart at kunne afreagere lidt efter det indtil videre mest spild af tid agtige møde i a-kassen til dato. Jeg havde udfyldt jobsøgningsloggen med søgte jobs (2 om ugen), indsendt 2 eksempler på ansøgninger og sendt to opslag som jeg vil søge. Desuden skal jeg i fire ugers intensiv jobsøgnings"camp" hos anden aktør i januar, så mon ikke jeg kan kaldes aktivt søgende? Alligevel skulle jeg møde op i Mimersgade for bare at få beskeden "det ser jo fint ud, så hvis du ikke har noget at spørge om, er det bare fint". Kunne det ikke have været klaret med en lille mail? Et telefonisk opkald? Brevdue? Come on - jeg vil jo bare gerne have et arbejde, ik!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!