onsdag den 23. november 2011

Shhh... Sig ikke noget

Kom an, december!

Drengenes pakkekalender er faktisk snart klar. I vildt god tid, ik? Men jeg hyggede mig også fælt over sommeren med at købe monstre, gormitier, drager og andet uhyggeligt godtfolk til de to dejlige knejter. Nu er alle 48 stk. snart pakket ind og klar til decemberglæde (håber jeg).
Og jeg kan varmt anbefale den slags pakkekalender, for det er vildt så meget man kan få på loppis af godt legetøj til næsten ingen penge. Jeg vil skyde på at hele kalenderen - altså til to drenge - har kostet 250-300 kr. Sgu da ret billigt når man tænker min fornøjelse og deres glæde ind i regnskabet. December varer længe, men behøver ikke at koste mange penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!