mandag den 10. oktober 2011

Improvisationens kunst og en tur hos lægen


Når man sådan er på café, og nogen har et "uheld" af den tungere slags, og jeg helt er ude af træning med at have komplet skiftetøj med, så er det godt at have et tørklæde ved hånden. Eller som her - ved hoften. For jeg synes jeg klarede det næsten lige så godt som August klarede det hos lægen i dag.
107 cm høj og 17,2 kg - lige efter bogen og som det skal være. Der blev også skudt med vaccination, men det blev modtaget med vanlig jægersoldat-mine. Vi skal dog lige en tur om en øjenlæge, da der var noget med nederste linje på kortet med alle piktogrammne.

Belønningen for den fine opførsel hos lægen var udover is og cafebesøg også en grinende og pruttende abe. Ret sjov, hvis jeg skal indrømme det.
Ja, der kommer ikke flere detaljer, selvom det lige er stof til konfirmationssangen, hvis man er lidt ond i det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!