mandag den 3. oktober 2011

En skrækkelig anbefaling


I weekenden læste jeg denne bog, som Den stille pige og Juniors verden anbefalede. Jeg græd - også undervejs. For umiddelbart ligner det en lille harmløs bog. Men i sin rolige form går den lige i kødet på noget, som jeg troede, jeg kunne undgå. Nemlig at mærke og give efter. For det har jeg vist ikke givet mig tid til, og måske gik alt det svære også væk, hvis jeg bare ventede længe nok - smilede og vinkede... Og vi havde jo også nok at se til, og vi skulle lige, og det måtte liiige vente, og nu var det jo altså børnene det handlede om, især Alfred.
Men...
Sagen er bare, at alt det svære er der endnu - og det går ikke væk. Faktisk er det så svært, at jeg ikke helt ved, hvad det er endnu. Men nu har jeg åbnet lidt - så måske er det første skridt på vejen igennem. Den vej skal jeg nemlig. Igennem. Sjovt er det ikke. Men nuvel - rejsen er begyndt.

Anbring først iltmasken på dig selv af Andrés Andrés Ragnarsson - er skrækkelig og god. Læs den, hvis du tør - du kan f.eks. købe bogen her eller låne den på biblioteket.

2 kommentarer:

  1. Pyh.... det lyder som en, man skal tage tilløb til. Men jeg vil meget gerne læse den. Knus til dig.

    SvarSlet
  2. Tak, Fie. Jeg fik ikke taget tilløb - trode det var sådan en let læst satan. Det var det også. Mest satan...

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!