mandag den 12. september 2011

Rappedikke: Nye udfoldelses muligheder

Christina ovre på Rappedikke har ikke bare tre børn - hun har også noget i ovnen. Nemlig en rigtig god idé, som gør mig helt trist over at jeg ikke kan være med, når hun sparker hvad der lyder til at blive en fantastisk workshop i gang i november. Men måske du kan være med?
Det er i Odense, det lyder lækkert - og jeg er død misundelig på alle som skal med. Så er det sagt! At det så er den weekend hvor jeg skal stå og råbe mig hæs i Brooklyn, når jeg hepper på min seje daddy til New York Marathon, gør at jeg ikke dør helt af misundelsen... Men alligevel!
 Læs om det hele her!
Og jeg har tyv-lånt billedet fra Rappedikke.

1 kommentar:

  1. Kære Katrine- hvor er det fedt et indlæg, som jeg slet ikke har læst før! Tusinde tak for din omtale! Blev het rørt! Tak. Kh Christina

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!