søndag den 25. september 2011

Den årlige pilgrimsfærd

Mini Mekka

Der er visse ting i denne verden, jeg vil gå gennem ild og vand for. Først og fremmest min familie. Men jeg er også villig til at gå langt (ca. 9 km inkl. omvej) for at komme til årets loppemarked i St. Lyngby. Det var vandreturen værd - gode scoops som 16 bind om videnskab for børn på engelsk og med de bedste 60'er illustrationer. Et kæmpe danmarkskort. Fine krus. Tørklæde. To bakker. Platter med Vinderød Kirke og månelandingen til samlingen - og det løse. Heldigvis mødtes jeg med Stoffer og Rollaen, så jeg ikke skulle gå hjem med det hele.

Og da jeg kom hjem med sagerne, spurgte August om det hvade været et godt "lokkemarked". Og det havde det bestemt - mere lokke end loppe. Så fra nu af hedder det lokkemarked her hos os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!