torsdag den 22. september 2011

7:20, ørepine og Tigertræning

Det er ikke sket i hundrede år. At vi har sovet over os. Men efter en nat med August midt i sengen med ondt i øret og urolig søvn - ja, så stod der pludselig 7:20 på uret. Fu**! Taxaen kommer 7:40 og Alfred er ikke ligefrem en morgendreng.
Men som så mange gange før, så evner han at træde til, når det kræves. Så det var fuld fart, uden brok, ja det skal jeg nok og nu har jeg klaret den. Og vi nåede det hele.
August havde ganske vist lidt ondt i øret, men insisterede på at komme i børnehave. For han skulle til Tigertræning, som jeg ikke helt ved hvad er, men som lyder sjovt - og han glædede sig så meget, at jeg sagde ok, du må godt komme afsted, men så henter jeg dig tidligt.
Så er dagen i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!