lørdag den 20. august 2011

Vores kærlighed er blandet i dig!



Mor, har du lagt mærke til, at August og jeg ikke skændes så meget? spurgte Alfred, da vi spise is på Vild glad ved Smyrnavej legeplads. Det har jeg jo i den grad bemærket, så jeg sagde naturligvis ja og spurgte om han vidste hvordan det nu kunne være.
Altså det startede jo nok, da jeg begyndte på den nye skole, forklarede han og fortsatte - det er nok fordi det er sådan en god skole.
Paf!
Og August supplerede den helt fantastiske positive diskurs med at forklare mig, at al deres kærlighed var blandet i mig.
Så jeg er altså helt fyldt op af den mest fabelagtige kærlighed efter sådan en helt skøn lørdag med loppetid, legepladstid, besøg hos faster tid og hjemmetid. Tak for god gammel tid!

3 kommentarer:

  1. Det er overvældende at læse om denne "rigtige" skolestart. Gør mig så glad.
    Jeg faldt over denne side med værktøjer man selv kan printe til at støtte autistiske børn. Meget af det er skolerelateret og hvis ikke du kender siden synes jeg du skal kigge forbi. knus

    SvarSlet
  2. Hej Ingeborg - tak for din kommentar. Jeg kan ikke lige finde linket til siden, men det lyder spændende. Kan du skrive det til mig igen?
    Kh Kathrine

    SvarSlet
  3. sorry http://freeprintablefun.org/

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!