onsdag den 31. august 2011

Tivoli Tur-tilpas

Ja, vi skreg - men ikke lige så højt som hende bagved.
Der er en første gang for alting. Og noget vil man huske bedre end andet. Jeg husker f.eks. ikke min første tur til bageren, men jeg vil altid huske min første tur i Tivoli med August. Det har været den dejligste tur med den gladeste dreng, som var så sød og veltilfreds at det var sand fryd. Og så er det så længe siden jeg har været der (eller også er jeg blevet en gammel dame i mellemtiden) - men hold fast, hvor er der mange smukke blomster! Jamen altså
Og vi fik prøvet en hel masse, for sådan en onsdag eftermiddag med lidt regn i luften - det får altså ikke horderne til at strømme ind i den gamle have. Heldigt for os!
Og står det til August skal vi snart derind igen. "Og så skal du mor og mig og far og Alfred også med. Men ikke Tøffe, vel?"
Et udvalg af "smil til mor, August" fotos er samlet her i albummet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!