mandag den 15. august 2011

Plus plus plus

Bakke ned og bakke op. Underskud og overskud. Vi har helt sikkert mentalt plus på kontoen og svæver næsten rundt. Det er så helt fantastisk at se Alfred have så meget overskud og være så meget i balance. Han er sig selv det meste af tiden - forstået på den måde, at jeg i den grad ser min gode og kærlige dreng med alle de vidunderlige indfald og skønne ord, frem for den trængte, stressede og aggressive dreng, som forsvarede sig mod verden.

F.eks. er der overskud til at spille Flunkerne og superskurkene med August. Helt tæt sammen. På samme stol. Og selvom der er optræk til nap, så formår han at bøje af og komme tilbage til legen. Det er sgu overskud af den bedste slags!

video

... og så er det jo også fantastisk heldigt, at Alfred har en lillebror som kan tåle helt vildt mange nap i kinderne - før han napper tilbage. Og godt at August til en vis grad kan tåle at blive rettet af Alfred, fordi han stadig siger nøed i stedet for ned. Jeg synes det lyder så sødt.
I er nogle skønne unger, når jeg selv skal sige det. Og jeg bliver så glad, når I sådan sidder sammen og hygger jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!