torsdag den 11. august 2011

Nedbøjet og opløftet



Der er er så mange guldkorn i luften for tiden at de står i kø! Og hvis jeg ikke får skrevet nogle af dem ned - så glemmer jeg dem altså. Lidt lige som jeg glemte min cykel ved posthuset for fire måneder siden og troede den var blevet stjålet.....

På vej hjem fra endnu en god skoledag sige Alfred (sikkert inspireret af den fantastiske bog med antonymer Anton elsker ymer):

Hvis jeg er nedbøjet; ja, så er August altså god til at opløfte mig.

4 kommentarer:

  1. hahhahaaa fedt du glemmer din cykel og tror den er stjålet. Det har jeg også gjort med min bil :) Altså over en hel weekend :)

    SvarSlet
  2. Jeg overvejede også et øjeblik at lade som om jeg ikke havde set den. Men altså, det er jo en god cykel :) og jeg er glad for at høre, at jeg ikke er alene med glemsomheden!

    SvarSlet
  3. Den har stået der ca. fire måneder - og der var ikke engang dumpet noget i cykelkurven! Og vi taler om, at den har stået på Amager :-o Min tiltro til verden er genoprettet - men tiltroen til egen huskeevne vakler i den grad!

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!