fredag den 26. august 2011

Mon Dronningen liker valget?

Jeg kan lige se det for mig - hjemme hos Dronningen - nå, nu har ham den lille Lars anmodet om at afholde valg. Dét var sgu da også på tide. Vi liker det på Facebook og tænder for tossekassen frem til den 15. september. Vi kan også godt lide at se Jess Dorph savle overr valgflæsk på TV2 - og Mogensen og Christiansen kan vi også godt lide. Vi liker dem - Gud bevare Danmark!

Og det har slet ikke noget om hverken autisme eller vores familie at gøre - og så har det alligevel alt muligt med autisme og vores familie at gøre. For det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg klapper i mine små hænder ved tanken om en ny regering. Og det skal slet ikke være noge hemmelighed, at min kryds hverken bliver blåt eller rødt - men lilla!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!