lørdag den 27. august 2011

August til fødselsdag

Så er han afleveret. August. Til fødselsdag hos den gode ven David fra børnehaven, som har inviteret til burgere og leg på McDonalds og jeg skal først hente ham kl. 15.
Så jeg drikker kaffe og skal have købt ind og venter ellers med spænding på, hvordan det mon er gået. For selvom jeg har været mor i snart syv år(!) så er det første børnefødselsdag på den måde. Altså hvor man ikke skal med som voksen og familie. Alfred har aldrig prøvet det - men August - han har glædet sig og insisteret på hvid skjorte og han tegnede fødselsdagskort med "det er mig og David der holder i hånden". Da jeg spurgte om han ville tegne nogle hjerter forklarede han at David 'altså ikke er så glad for alt for meget af det der kærlighed'. Så det blev til et flag.

Det er ukendt land, som andre boltre sig velkendt i. Sådan med legekammerater. Men det skal August nu nok finde ud af - og det er sådan nogle søde venner han har.

1 kommentar:

  1. Hos Polterabend Event laver de både sjove events til polterabends, men også til børnefødselsdag. CD Indspilning er altid et hit til børnefødselsdage, og en anderledes sjov måde at holde en børnefødselsdag eller polterabend på :-)

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!