onsdag den 6. juli 2011

Se den!

Se den!

For en uges tid siden så jeg denne film - Brudepiger - med min bifmakker Elise. Jeg havde ikke hveken hørt eller læst om den, men det var da godt nok liiige hvad jeg havde brug for. Herligt med en chic flic som ikke var tutte-nuttet, men mere drengerøvsjov og lige til kanten. Den havde scener som var lige i øjet og som sætter venindekamp på spidsen - meget morsomt! men jeg har stadig ikke helt fattert hvordan et amerikansk bryllup er bygget på med polterabend, bridal shower, rehersal dinner og what not. Hvis nogen kan forklare det....

Kort af det lange - se filmen, især hvis du skal ud med dine ynglingsdamer bagefter. Så er I varmet op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!