onsdag den 13. juli 2011

Ikke en madblog

Ikke en madblog



Der sker noget med mig, når vi er i sommerhus. Ellers ere det altid Mikkel, som laver mad, men heroppe drager køkkenet mig. Men altså. Det er jo ikke en madblog og jeg gør mig nok mest i snacks. Som to små herrer nyder ekstra godt af.
Og her vil jeg godt dele ud af anbefalede "blend-og-frys" godter.

Prøv
Æblegrød, mandler og kanel (jo, den er god nok, men efter en tur i blender og fryser er det nams!)
Jordbær, banan og skyr
Ribs og banan

Og hvis den står på klassisk appelsinjuice, så smid er par blåbær, en skive banan og en lille vingummi i. Just saying...

Og hvis du vil have en rigtig god madblog - så besøg Flos Diner!

1 kommentar:

  1. MÅÅÅMS. Det ser godt ud. Og tak for link!

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!