torsdag den 5. maj 2011

Sådan ser mavefornemmelsen ud

På kort tid ser det hele anderledes ud - og uden at jeg kan se det hele, så kommer det nok til at gå. Efter lange diskussioner - mest af alt med mig selv - blev jeg fritstillet fra arbejdet. I dag var jeg forbi for at sige rigtigt farvel, og det var underligt og rigtigt på samme tid. Selvom jeg ikke selv har valgt at jeg skal videre, så er jeg allerede på vej. Godt hjulpet på vej med los bag i fra hende her, som bl.a. gjorde mig klogere på branding i går.
Men mavefornemmelsen som jeg skrev om forleden - den ser sådan her ud:

Tak, August!
Så nu har jeg mange planer og muligheder - og så faldt jeg lige over Den stille pige og Juniors Verden, hvor inklusionsproblematikken diskuteres på fineste vis. Og det er ikke fordi jeg ikke kommer til at skrive om det (det gør jeg nemlig) - det er bare en side som altid er besøget værd.

3 kommentarer:

  1. Den stille pige06 maj, 2011 08:12

    Den stille pige siger tak for rosen :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at kunne se muligheder :-) Held og lykke med det hele.
    Janni

    SvarSlet
  3. Kære Katrine. Når en dør lukker sig,så åbner der sig 10 nye. Sikker på at det hele ender med at blive bedre end det var før, man skal bare tro på det og se det som noget positivt. Nu har du nemlig muligheden for at ryste posen,og se om ikke der kunne komme noget nyt og spændende ud af det :-)
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!