søndag den 1. maj 2011

Ikke mors dag endnu, men...


Det føltes altså ret meget som mors dag, da jeg havde drengene med på tur i dag. For pludselig kom de sku med blomster - bare sådan! Og det kan jeg altså ikke stå for - og så de søde fjæser! Det giver god energi til alt det andet der pusler for tiden.

Ellers har August haft en næsten nattøj-dag, hvor der blev tumlet og leget på værelset med tøjdyr og "ved du hvad jeg kan?"-leg. Ren hjerte-energi!
I går da vi gik hjem fra farmors hyggelige fødselsdag, faldt han i søvn i mine arme - og vi holdt pause ved en legeplads, så han kunne sove lidt mere. Sådan at sidde en næsten-sommerdag med en sovende dreng i sine arme - sådan hjerte mod hjerte. Blå himmel, grønne blade - og klar luft. Så bliver der tænkt store og små tanker og lyttet til åndedrag. Og jeg følte mig bare som den heldigste mor i hele verden. Tænk at få lov til at sidde dér - med sådan en dejlig unge i armene.
Så med alt det i mente måtte jeg støtte Mødrehjælpen - og giver her opfordringen videre. Også selvom det først er mors dag næste søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!