lørdag den 9. april 2011

Så for dén!

Først forstod jeg ikke hvorfor jeg fik en tillykke sms fra Birgitte, men så fandt jeg ud af det. Jeg har vundet her og skal nu skrive en hel masse mere fremover.
Og jeg havde egentlig haft en rigtig svær dag, hvor nærmest hele kroppen var væk og hovedet slet ikke kunne noget - andet end at tænke på alt det med Alfred og alt det vi ikke kan gøre noget ved. Men så har jeg skrevet den helt rigtige kommentar på det helt rigtige tidspunkt hos den helt fantastiske Julia Lahme, som jeg ikke kan have andet end kolo-enorme roser til. Og så skal jeg altså i Mette Holbæks kyndige og skarpe skrivekløer. Og det glæder jeg mig til på en lidt skræmt måde. Skræmt, men jeg gør det. For jeg vil jo gerne fortælle hvordan det også kan være at have et barn med et handicap, som man ikke lige ser, men som altså fylder og gør at der er meget, der har stået med småt på den dér Aj, skal vi ikke have et barn? kontrakt...
Men altså - der i går meget sen aften, så havdce jeg næsten brug for en kleenex mere, for jeg blev sku så glad! Nu er jeg klar til at lære alt hvad Mette har at byde på.
(Så for dén, nu har jeg skrevet det. Så hænger jeg på den...)

1 kommentar:

  1. Igen tillykke, søde Kathy.
    Det er så tiltrængt og velfortjent.
    Jeg er selv lidt et sted i livet, hvor jeg skal gøre mig meget umage for at se mulighederne midt i al besværen. Så jeg tror, jeg ved lidt hvordan du har det. Livet kan være så besværligt, men hallo hvor er det bare også forunderligt.Lige pludselig sker det noget helt uventet og godt.
    Nyd dagen med dine skønne drenge.
    Møs fra mig.

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!