fredag den 25. marts 2011

Jeg elsker når nogen blander sig

Efter en lidt underdrejet periode på flere områder, er vi ved at kunne trække vejret igen.
I går var vi på besøg på Karlsvognen, som er en behandlingsskole lige i nærheden af hvor vi bor. Det var meget positivt, og det vil kunne være et godt sted for Alfred. Meget imødekomne voksne, gode rammer osv.
Men så var jeg forbi Riccos her til morgen efter en cykel-kaffe. Og så snakkede jeg lidt med min søde barista og fortalte lidt om besøget på skolen. (Meget afslørende for hvor tit jeg kommer der, når den slags er hverdagssnak...) Og som jeg skulle til at gå kommer en kvinde over til mig, som jeg har snakket lidt med dernede en gang tidligere. Hun havde hørt hvad vi havde snakket om og ville bare sige, at hun kendte nogen som havde barn på Karlsvognen (en pige med aspergers) og de var meget glade for skolen. Pigen var blomstret op - forældrene så 15 år yngre ud. Og jeg blev sku glad! Fedt, når nogen 'tør' blande sig - når de siger noget. Især når det nu var en anbefaling og ikke en advarsel.
Har så meget blod på tanden, at jeg kan smage det! Forca Alfred!

1 kommentar:

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!