torsdag den 3. februar 2011

Det startede med to streger

..tilbage den 30. januar 2005. For jeg skulle lige have det hele med - altså historien om Alfred. Og nu er 6(!!) år senere er bloggen stadig min version af Barnets Bog. Men den er blevet så meget mere. Det er familiealbummet, sikkerhedskopien af de kæreste billeder, et sted der knytter mig til nye bekendtskaber og stedet hvor jeg kan fortælle om, hvordan det er at være med i netop vores familie.

Men jeg var slet ikke begyndt at blogge, hvis det ikke var for Lene, som havde startet en blog for Emil. Og nu seks år senere - er det lige før Lene skal have tvillinger. Så tillykke til bloggen og tillykke (og tak!) til Lene.

1 kommentar:

  1. Stort kys til dig, kære Kathy! Det er en fornøjelse at følge med på jeres blog.

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!