tirsdag den 11. januar 2011

Tro mig

Frugt og film - patientens ydmyge ønsker
Da jeg hentede August i går, sagde han: "Jeg har altså lidt feber. Prøv at mærk! Helt varm."
Jeg slog det hen sammen med de andre voksne, for han havde jo lige siddet med en dyne over hovedet ude i hulen i børnehaven.
Men - den var altså god nok. Allerede i aftes efter han var puttet, kom der klynk, host og prustelyde fra værelset (hvor barnesengen har måtte vige pladsen for en stor seng. Suk....) Og her til morgen - på min fødselsdag... var der stadig lidt for meget klatteri og varm pande til en dag i børnehaven.
Og så er det altså godt at have et fleksibelt arbejde, netforbindelse - og en helt ny ipad med hjem, som der også skal leges med.
Men næste gang August siger noget om at han har feber, så tror jeg ham.

3 kommentarer:

  1. Årh - sikke noget!

    Rigtig god bedring til August, og god fødselsdag til dig!

    SvarSlet
  2. Kære Kathy, min ynglings parisermodel.

    Jeg håber, du havde en dejlig dag i går med familien.

    KÆMPE FORSINKET TILLYKKE.

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Lige et forsinket tak fra mig :)

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!