onsdag den 15. december 2010

I låååve Flo's Diner

Foto: Flo's Diner

Her hjemme hos os, er det Mikkel, som laver mad. (Tak, svigermor for den gode, gode børnelærdom!) Men jeg kan godt lide at lave godter - især ved juletid. Og så er jeg blevet helt vild med Fies blog, Flo's Diner, hvor hun under mottoet - spise uden krise - øser så gavmildt ud af sine opskrifter.
Så smut nu over og besøg Flo - hun er go'!
www.flosdiner.dk

(Og jeg kan afsløre at jeg allerede har afprøvet hendes dadelkonfekt - og det er altså bare mums filibaba! "De er meget gode!" lød dommen fra August.)

1 kommentar:

  1. WOW! Tusind tak, jeg bliver helt rød om ørerne. Håber jeg kan leve op til de dadelkugler resten af December...de har virkelig været populære.:-D

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!