tirsdag den 16. november 2010

Jeg tager tilløb

Vi var til møde med hele banden i fredags. PPR, skoleleder, klasselærer, støttepædagog og frit-leder. Og vi har ventet så længe på det møde. Men der kom ikke som sådan noget ud af det. Så jeg ved ikke lige hvordan jeg skal skrive om det. Ikke endnu. Men det kommer nok. For tiden prøver vi bare at gøre det så godt som muligt for Alfred, når han nu ikke kan være et sted der er helt godt for ham. Men det er sku svært. At sende sit barn afsted til noget man godt ved, han har svært ved og især til noget han bare ikke vil. Pyh - med hjertet i halsen og 'hav en god dag!'. Det er hårdt at se Alfred blive strukket(?) som en elastik. Og han kan strækkes langt, men vi er bange for at han har nået sit max. Og vi er bange for om han knækker - eller om elastikken mister sin nødvendige smidighed, som er så skrøbelig.
Nu fik jeg skrevet noget alligevel, og det fylder også det meste af både mit og Mikkels hoved. Vi vil forsøge at få lidt nyt fyld i aften, hvor vi skal til Grant Lee Phillips koncert.

2 kommentarer:

  1. vil bare lige sende dig et knus

    SvarSlet
  2. Tak, Ingeborg. Det kan vi godt trænge til nogle gange.
    Knus tilbage fra Kathrine

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!