tirsdag den 21. september 2010

Sandheder fra en løgner...

Få mere af Julia på julialahme.dk
I går var jeg til launchparty på den meget fine Royal Café på Amagertorv for denne helt fantastiske bog, som jeg slugte i weekenden, mens Alfred var syg med feber. (Han er nu rask igen).
Bogen er intet mindre end noget af det mest begavede jeg længe har læst og den sætter virkelig tanker igang. For hvilke løgne går jeg og fortæller? Fortæller mig selv og andre? Tør jeg sige sandheden - og hvad er sandheden?
Noget af det jeg godt kan lide ved bogen er at Julia tager sig selv (og læseren) seriøst. det er ikke Nynne one-liners og 'ih, hvor er jeg bare klodset hi-hi'. Det er voksenlivet på godt og ondt. De svære valg, som sku ikke er sjove.

Så - køb bogen (f.eks. her) læs den og tænk. Det gør jeg nu så det knager...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!