torsdag den 26. august 2010

Så kører tankerne igen

... hvordan går det egentlig med Alfred? Er i-klassen det bedste for ham? For når lærerne giver udtryk for, at han måske er for velfungerende/harmonisk til klassen... Gå i stå socialt... at han kan komme i 'dårligt selskab'... Og må man overhovedet sige sådan noget? At ens eget barn er det gode selskab, mens andres børn er dårligt selskab? Og hvis det er sådan - hvad gør vi så? For han er jo glad for skolen.
Men nu må vi se. Vi skal med en dag i klassen og selv se, hvordan det går...

Og så Googler moderen jo helt naturligt 'den bedste skole for aspergers' og kom frem til (endnu) en interessant hjemmeside med spændende læsning.

Men nu er (nogle) af tankerne kommet ud af hovedet, så jeg kan koncentrere mig om arbejdet. Men det er svært, for det er jo alt det andet som i sidste ende betyder noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!