mandag den 5. juli 2010

Feriebarn



Vi har haft en dejlig weekend i sommerhuset.
Mikkel tag derop med drengene allerede torsdag, hvor jeg havde travlt med Adecco Strandparkløb.
Fredag kom jeg hjem fra arbejde - og faldt i søvn. Men lørdag var jeg huslig, inden jeg tog op til drengene i Nimmer Nutten.

Mormor og morfar havde 'lånt' August fra fredag formiddag, så det var Mikkel og Fredo (som August også er begyndt at kalde ham), der hentede mig på stationen.
Billedet har mormor taget - og der er masser af dejlige videoer og billeder fra deres tur med Columbus.

Alfred og jeg badede i haven - med havevander og det hele. Aftensmad på terrassen og egne jordbær i koldskålen. God-gammel-børne-lykke-tid!

Søndag var byttedag, for kl. 10 kom mormor og morfar med August - og tog Alfred med retur.

Vi havde faktisk slet ikke lyst til at tage hjem, så vi blev deroppe og spiste aftensmad, før vi begav os på den noget længere hjemtur bestående af (som August ville sige det) gult tog - bus - s-tog og metro! Men hjem kom vi - og lige til sengetid.

Vi kan næsten ikke vente til vi skal derop igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!