mandag den 10. maj 2010

Så har jeg prøvet det med

I morges afleverede jeg for første gang i Pløkken. Og allerede inden han havde fået skoene af kom en dreng susende og fortalte et eller andet om noget Nintendo. Og Alfred kvitterede med at fortælle at han havde sin dragebog med.
Inde på stuen lagde han hjemmevant madkassen i køleskabet, viste mig sit skema på kontoret, hvor jeg opdaterede med at Papa henter - og så var han klar til at se, hvad de andre lavede. Nintendo (eller hvad jeg ville kalde Bip-spil) er vist i høj kurs blandt de 5-7 årige. Alfred kiggede og viste også sin dragebog frem.
Jeg kunne godt sige farvel - og han gav heldigvis et kys.
 
Store dreng!
Store, dejlige, dygtige og helt fantastiske dreng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!