torsdag den 15. april 2010

Du er alt for venlig, August

Ja, det sagde Alfred altså i morges.
Vi lå inde i sengen med August i midten og Tøffe i fodenden. Alfred kom ind (uden bukser på - fordi jeg har svedt så meget, lød forklaringen). Han ville godt putte ved siden af August, som kvitterede med et Jeg elsker dig, Alfred - og så et sødt kys på kinden.
Så var det Alfred sagde - du er alt for venlig, August.
Men han måtte godt give et kys mere. Og det var hyggeligt. Altså meget, meget hyggeligt.
 
Og lige sådan skal en speciel dag begynde. For August begynder i børnehave i dag.
Nu er det også min Røde Mølledår, som han siger.
Og det er det!
 
 
Jeg hentede ham fra vuggestue for sidste gang i går. Med det samme var han klar til at komme med. Jeg skal i børnehaven nu - farvel! sagde han glad og sprang ned fra stolen, hvor han havde tronet med popcorn og rosinpakker til vennerne.
Det har været en god tid for ham på grøn stue i Viften. Søde voksne og dejlige unger! Men han er også klar til børnehave nu og ikke mindst bliver det godt for ham at komme til et mindre sted, som er mere struktureret og mere roligt.
We loooove Røde Møllegård!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!