fredag den 28. september 2007

Som en lus mellem to ...


Alfred ser meget gerne et afsnit eller to af Kaj & Andrea på DVD derhjemme; og hans favorit er den, hvor Kjeld skal ro Andrea ud til Kajs sø og hvor han bla. får vand i hovedet undervejs...

På et tidspunkt i afsnittet siger Kaj: "Jeg føler mig som en lus mellem to negle", og den har Alfred åbenbart lagret uden helt at hørt alle ordene, for forleden på puslebordet bekendtgjorde han overfor mig, at han altså følte sig som en lus mellem to NØGNE.

Jeg grinede meget indeni, og jeg forestiller mig i øvrigt, at en lus i en sådan situation har det langt bedre end mellem to negle.

1 kommentar:

  1. It seems Alfred and I speak very similar types of Danish! He probably understands the grammar better than me.

    I am learning Swedish right now. I hope when I am further into Swedish I can use it and my German background to learn Danish.

    Happy days!
    -cK

    SvarSlet

Vi bliver glade for hver en kommentar og hilsen - tak fordi du læser med!